Helista: (+372) 5661 7974

Kuidas kodulehe külastused klientideks realiseerida?

Palju on räägitud ja kirjutatud sellest, kuidas kodulehele turundustegevusega külastajaid juhtida ning Eestis leidubki palju firmasid, kes on internetiturundusse palju raha ja aega investeerinud. See on loomulikult kõik väga õige, kuid vahel kiputakse unustama, et külastuste saamine on alles pool võitu.

On olemas erinevaid strateegiaid selleks, et külastaja ka kodulehele jääks ja, et külastus saavutaks soovitud eesmärgi (ostu sooritamine, e-maili listiga liitumine jne.) Täna kirjutan kolmest võimalusest, kuidas need külastused klientideks realiseerida.

Killerdisain – esimesel kohtumisel mängib välimus alati suurt rolli.

Niisamuti nagu inimesed töövestluste puhuks enda välimust professionaalseks kohendavad, tuleks ka kodulehe disainile asjalikult ja professionaalselt läheneda. Pöördu mõne „tegija“ disainerfirma poole ja arvesta võrdlemisi suure rahalise väljaminekuga, sest väikesesse eelarvesse tõeline killerdisain ei mahu. Kusjuures mõnel juhul võib kodulehe väljanägemine olla ainus põhjus, miks ost sooritatakse. Ehk siis nii mõnigi kord langetatakse ostuotsus selle pärast, et koduleht näeb parem välja kui konkurentide oma. Siit tuleneb ka soovitus – laske professionaalil hinnata konkurentide kodulehtede disaini puudusi ja keera need enda kodulehe tugevusteks.

Sisutekstid köitvaks ja süsteemseks!

Kodulehel olevad tekstid mängivad inimeste usalduse võitmises olulist rolli. Kui kodulehe tekstid on organiseerimata, igavad või grammatiliselt ebakorrektsed, siis külastaja võib siirduda konkurentide lehele kahtlusega, et kas sina ikka oled piisavalt pädev oma valdkonnas ja nii minnaksegi otsima võrdlusmomenti. Inimene, kui satub kodulehele, millel on killerdisain ja hästi ning õigesti kirjutatud sisutekst, siis tihti ei vaevutagi võrdlust otsima hakata. Kui sa ise just ei ole kogenud kirjutaja, siis kasulikum on sisutekstide loomine usaldada professionaalide kätte (nö. copywriter’id).

Video kaasamine info edastamiseks võib olla hea mõte.

Kes veel ei ole kuulnud, siis võtke teadmiseks – mida kauem kodulehe külastajad sinu kodulehel aega veedavad, seda positiivsem mõju avaldub otsingumootorite positsioonidele. Üks võimalus, kuidas külastajaid kodulehel kauem kinni pidada, oleks videoklipp kasutusele võtta. Kindlasti jäta meelde, et automaatselt algavad videod on halb mõte! Video loomiseks kasuta kindlasti asjatundjaid, et tulemus oleks köitev, informatiivne ning motiveeriks video vaatajaid mingile soovitud tegevusele (ostu sooritus näiteks.)

Kui vajad abi nendes kolmes punktis, saame meie aidata!

Comments are closed.

Visioon

Olla Eesti kõige rahulolevamate klientide ja töötajatega internetiturundusega tegelev edukas ettevõte.

Missioon

Mitmekesistada internetiturunduse teenuseid ja tõsta konkurentsi.

RS Turundus

Telefon: (+372) ) 5688 4327
Koduleht: www.rsturundus.ee
Email: info@rsturundus.ee