Helista: (+372) 5661 7974

Blogi

Teemasari “Funktsioneeriv koduleht” kolmas osa: E-poe ülesehituse planeerimine

Teemasari "Funktsioneeriv koduleht" kolmas osa: E-poe ülesehituse planeerimine

E-poe ülesehitus peab olema midagi enamat kui lihtsalt silmale ilus vaadata. Pigem tuleks e-pood disainida selliselt, et klientide jaoks oleks ostuprotsessi läbimine võimalikult lihtne ja kiire. Anname mõningad nõuanded, mida e-poe planeerimisel tuleks arvesse võtta, et see töötaks oma eesmärgi nimel võimalikult efektiivselt. 1. Võimalda klientidel tootevalikut võimalikult palju täpsustada Sinu e-poe ülesehitus peaks võimaldama toodete filtreerimist erinevate parameetrite alusel– hinna, populaarsuse, […]

Loe veel

Kuidas kodulehe külastused klientideks realiseerida?

Kuidas kodulehe külastused klientideks realiseerida?

Palju on räägitud ja kirjutatud sellest, kuidas kodulehele turundustegevusega külastajaid juhtida ning Eestis leidubki palju firmasid, kes on internetiturundusse palju raha ja aega investeerinud. See on loomulikult kõik väga õige, kuid vahel kiputakse unustama, et külastuste saamine on alles pool võitu. On olemas erinevaid strateegiaid selleks, et külastaja ka kodulehele jääks ja, et külastus saavutaks soovitud eesmärgi (ostu sooritamine, e-maili listiga […]

Loe veel

Kõige ohtlikumad online-turunduse vead

Kõige ohtlikumad online-turunduse vead

Usun, et pea kõik, kes on tõsiselt süvenedes proovinud mingeid kampaaniaid internetikeskkonnas ise läbi viia, on nõus, et tegemist ei ole tehniliselt väga keerulise protsessiga. Tuleb lihtsalt sisutekst ja selle kõrvale sobiv kampaaniapilt näiteks Facebooki üles riputada ja korra päevas käia vaatamas, kuidas sellel seal läheb. Kiirus ja lihtsus iseloomustavad internetikeskkondades kampaaniate läbi viimist ja need on online-turunduse üks suurimaid […]

Loe veel

Kuidas toimib efektiivne internetiturundus?

Kuidas toimib efektiivne internetiturundus?

Kõige levinum viga, mida ettevõtjad turundamisel teevad on see, et üritatakse oma tooteid ja teenuseid inimestele maha müüa. Ei kõla loogiliselt? Siin on seletus – tüüpilised kõikidele inimestele suunatud “osta seda”-kampaaniad mõjuvad inimestele nagu halli massi kaduvad väliplakatid, mida nad on harjunud iga päev nägema ja õppinud ignoreerima. Ettevõtjad – on aeg 21. sajandi turunduseks! Kuidas üldlevinud turundusapsu vältida ja […]

Loe veel

Social Search – valmistu revolutsiooniks!

Social Search - valmistu revolutsiooniks!

Juba 2010. aasta lõpus tekkis mõiste Social Search ning hakati rääkima sellest, et tuntud otsingumootorid (Google, Bing) hakkavad otsingutulemusi siduma sotsiaalvõrgustikes toimuvate aktsioonidega. 2012. aasta alguses nägi ilmavalgust selle kõlaka tõestusmaterjal – Google Plus Your World. Suvel tutvustas ka Bing uuendatud otsingusüsteemi. Niisiis otsustasime, et oleks viimane aeg vaadata üle, millist rolli SEO’st mängib sotsiaalvõrgustike kontekst ning kuidas võiksid Eesti […]

Loe veel

Teemasari “Funktsioneeriv koduleht” teine osa: Kuidas panna koduleht müüma?

Teemasari "Funktsioneeriv koduleht" teine osa: Kuidas panna koduleht müüma?

Pole enam üllatus, et aina enam ettevõtjaid on oma äritegevusega ka internetimaastikule kolinud ja hakanud tegelema online müügiga. Ja seda täiesti põhjendatult – internetipoodides shoppamine on ajapuuduses vaevlevas inimkonnas aina populaarsemaks tegevuseks arenemas. Just nendel põhjustel on ettevõtetel kasvav vajadus hästi müüvate kodulehtede järele. Ilusa disainiga koduleht võib küll saavutada brandi parema tuntuse, kuid ainult kena välimusega koduleht ei pruugi hakkama […]

Loe veel

Google nüüd veel nutikam?!

Tänaseks uudiseks on Google otsingutulemuste täustumine, kas selline samm Google poolt meeldib kasutajatele ja kuidas see mõjutab ettevõtteid? Vaata videot:   Rohkem infot Google poolt .

Loe veel

3 viisi piltide hankimiseks kodulehele

3 viisi piltide hankimiseks kodulehele

Mitmele inimestele on vaja meelde tuletada kui mitte selgitada, et tekst, pilt ja video, mis on Internetis on samuti kellegi tehtud, loodud. Kui soovida lisada kodulehele ilusaid pilte, siis miks mitte otsida neid Internetist?! Muidugi võiks otsida, kuid alati võiks ka vaadata, kust need pärinevad ning kuidas neid kasutada nii, et kellegi tundeid või omandiõigust mitte riivata? Kodulehele piltide hankimiseks […]

Loe veel

Google blacklist – kui see juhtub SINUGA

Google blacklist - kui see juhtub SINUGA

Oled harjunud nägema oma kodulehe viiteid  Google otsingutulemustes vähemalt esimese kümne lehe hulgas ja Google Analytics näitab, et nende  kaudu tuleb kodulehele regulaarselt külastusi ja arvestaval hulgal päringuid/oste? Kui ei ole, siis võta meiega kohe ühendust – parandame selle vea ära. Need, kes on sellise olukorraga harjunud, kujutlege enda avastust, et kõik see on üleöö kadunud. Järsku Sa ei leia […]

Loe veel

Visioon

Olla Eesti kõige rahulolevamate klientide ja töötajatega internetiturundusega tegelev edukas ettevõte.

Missioon

Mitmekesistada internetiturunduse teenuseid ja tõsta konkurentsi.

RS Turundus

Telefon: (+372) ) 5688 4327
Koduleht: www.rsturundus.ee
Email: info@rsturundus.ee